Legújabb frissítés: 2022. 12. 22.

Az Adecco Személyzeti Közvetítő Kft., székhelye: 1139 Budapest, Fiastyúk utca 4-8., 7. emelet („Vállalat”, „mi” vagy „minket”) elkötelezett az Ön adatainak védelme és tiszteletben tartása mellett a jelen weboldal („Weboldal”) látogatása során.

A jelen „Adatvédelmi tájékoztató” vagy „Irányelv” (az itt hivatkozott egyéb dokumentumokkal együtt) leírja, hogy milyen személyes adatokat gyűjtünk Öntől, és hogyan gyűjtjük, használjuk és dolgozzuk fel azokat.

Az alábbiakban található egy tartalomjegyzék, így ha szeretne, egyenesen a megfelelő szakaszhoz léphet.

Milyen személyes adatokat gyűjt és használ fel a Vállalat?

Az alábbiakban csoportosított személyes adatokat gyűjtjük és használjuk fel, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsuk Önnek:

  1. A személyazonosító adatok az Ön nevét és a személyazonosságát igazoló dokumentumokat jelentik.
  2. A kapcsolattartási adatok az Ön e-mail címét, telefonszámát, levelezési címét, országát, munkakörét és cégnevét, valamint egyéb olyan adatokat jelentenek, amelyek szerepelhetnek a névjegykártyáján.
  3. A technikai adatok az internetprotokoll (IP) címeket jelentik, amelyekről Ön a mi vagy mások termékeihez és szolgáltatásaihoz hozzáfér, továbbá a sütiket (a Sütikre vonatkozó szabályzatunkban meghatározottak szerint), az Ön bejelentkezési adatait (például az időpontot, dátumot és időtartamot), a böngésző típusát és verzióját, amelyet a weboldalaink, alkalmazásaink, termékeink és szolgáltatásaink eléréséhez használ, a webnaplókat, a forgalmi adatokat, az Ön eszközének időzóna beállításait és az eszköz helyét, az Ön által használt böngésző plug-inek típusait és verzióit, egyéb kommunikációs adatokat, a weboldalainkon, alkalmazásainkon, termékeinken és szolgáltatásainkon elért erőforrásokat, az Ön által használt eszköz operációs rendszerét és platformtípusát, valamint a weboldal eléréséhez használt eszközökön található egyéb technológiák részleteit jelentik.
  4. A kapcsolatfelvételi űrlapok és felmérések adatai minden olyan információt jelentenek, amelyet Ön megad nekünk, amikor használja a kapcsolatfelvételi űrlapjainkat (például a „Kapcsolat”, „Üzenet küldése”, „Maradjunk kapcsolatban”, „Pénzügyi frissítések” funkciókat weboldalainkon, alkalmazásainkban, termékeinkben vagy szolgáltatásainkban), vagy amikor részt vesz egy felmérésben (beleértve annak tartalmát), az erről a levelezésről készült feljegyzéseket és egyéb információkat vagy személyes adatokat, amelyeket Ön saját belátása szerint megoszt velünk a kapcsolatfelvételi űrlapok kitöltésekor. (Kérjük, vegye figyelembe, hogy a csillaggal (*) jelölt mezők kötelezően kitöltendők, mivel ezekre az információkra szükségünk van ahhoz, hogy eleget tegyünk az Ön kérésének, vagy válaszoljunk rá.)
  5. A marketing célú kommunikációs adatok arra vonatkozó információkat jelentenek, hogy Ön hogyan reagál az e-mail, sms, telefonos és egyéb marketingkampányokra, illetve amikor feliratkozik hírlevelünkre vagy a legfrissebb híreinkre, fejlesztéseinkre és kutatásainkra.
  6. A közösségi média adatok az Ön profiladatai és egyéb olyan információk, amelyeket a közösségi médiában tett közzé vagy más módon osztott meg velünk.
  7. A pénzügyi és jogi eseményekre vonatkozó adatok az Ön által a pénzügyi vagy jogi eseményeinkkel kapcsolatban megadott adatokat jelentik (amennyiben Ön jogosult ezekre az eseményekre), például amikor úgy dönt, hogy részt vesz a pénzügyi eredményeinkről szóló webcast-szolgáltatásainkban vagy a részvényesi gyűléseken. Ha ezekkel az eseményekkel kapcsolatban telefonon hív minket (például az online eseményekkel kapcsolatos technikai támogatásért), feldolgozzuk telefonszámát és az Ön által a kérésével kapcsolatban megadott egyéb adatokat.

A vonatkozó körülményektől és az alkalmazandó helyi törvényektől és követelményektől függően a fent felsorolt adatok egy részét gyűjthetjük, amikor Ön felkeresi weboldalunkat, megadja névjegyét, megszólít minket egy konferencián vagy más rendezvényen, vagy ha Ön ügyfél vagy leendő ügyfél.

Személyes adatokat gyűjtünk és használunk fel termékeink és szolgáltatásaink szállítása, az Ön által kért információk elküldése, illetve az Önnel való kapcsolatfelvétel céljából, hogy további információkat nyújthassunk a rendelkezésre álló termékeinkről és szolgáltatásainkról, ahogyan azt az alábbi 2. szakasz részletesebben ismerteti.

Miért dolgozzuk fel személyes adatait, és mennyi ideig őrizzük meg azokat?

Az adatfeldolgozás céljai Adatok típusa A személyes adatok feldolgozásának jogalapja Megőrzési idő
Válaszadás az Ön kérésére vagy kérdéseire, vagy tájékoztatás nyújtása, amikor Ön kapcsolatba lép velünk, vagy kérést intéz hozzánk. d) Kapcsolatfelvételi űrlapok és felmérések Hozzájárulás 2 év az utolsó kapcsolatfelvétel után
Közvetlen marketing küldése e-mailben, üzenetben, telefonon, közösségi médián vagy bármely más csatornán keresztül. Ez magában foglalja az olyan információkat, mint például események vagy hírlevelek, amelyek érdekelhetik Önt. a) Személyazonosító adatok

b) Kapcsolattartási adatok

e) Marketing célú kommunikációs adatok

f) Közösségi média adatok, amennyiben alkalmazandó

– Hozzájárulás, amennyiben a törvény értelmében hozzájárulás kérésére vagyunk kötelezettek marketing céljából

– Termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítéséhez fűződő jogos érdekeink érvényesítése, amennyiben a törvény nem kötelez minket a hozzájárulás megszerzésére

A feliratkozás végéig vagy addig, ameddig Ön hozzájárult ahhoz, hogy marketing célú üzeneteinket megkapja
Az Ön tájékoztatása szolgáltatásunkról. a) Személyazonosító adatok

b) Kapcsolattartási adatok

e) Marketing célú kommunikációs adatok

f) Közösségi média adatok, amennyiben alkalmazandó

– Hozzájárulás, amennyiben a törvény értelmében hozzájárulás kérésére vagyunk kötelezettek marketing céljából

– Termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítéséhez fűződő jogos érdekeink érvényesítése, amennyiben a törvény nem kötelez minket a hozzájárulás megszerzésére

A feliratkozás végéig vagy addig, ameddig Ön hozzájárult ahhoz, hogy marketing célú üzeneteinket megkapja
Annak azonosítása, hogy az Ön IP-címén keresztül mely vállalatok (jogi személyek, nem magánszemélyek) léptek kapcsolatba a weboldallal. c) Technikai adatok Jogos érdekeink érvényesítése, hogy adminisztráljuk weboldalainkat és releváns információkat nyújtsunk Önnek termékeinkről és szolgáltatásainkról IP-cím: 14 nap.

A sütikre vonatkozó adatokat lásd a Sütikre vonatkozó szabályzatunkban.

Minden más technikai adat: [alkalmazandó időkeret]

A Tartalom, a Weboldal és az erőforrások az Ön preferenciáinak megfelelően történő testreszabása, az Ön jobb kiszolgálása és az Ön számára leghatékonyabb módon történő megjelenítése. c) Technikai adatok Jogos érdekeink érvényesítése, hogy adminisztráljuk weboldalainkat és releváns információkat nyújtsunk Önnek termékeinkről és szolgáltatásainkról IP-cím: 14 nap.

A sütikre vonatkozó adatokat lásd a Sütikre vonatkozó szabályzatunkban.

Minden más technikai adat: [alkalmazandó időkeret]

Annak lehetővé tétele, hogy Ön részt vehessen a Weboldal interaktív funkcióiban, ha Ön ezt választja. c) Technikai adatok Jogos érdekeink érvényesítése, hogy adminisztráljuk weboldalainkat és releváns információkat nyújtsunk Önnek termékeinkről és szolgáltatásainkról IP-cím: 14 nap.

A sütikre vonatkozó adatokat lásd a Sütikre vonatkozó szabályzatunkban.

Minden más technikai adat: [alkalmazandó időkeret]

A Weboldal és a rendszerek továbbfejlesztése és javítása az Ön jobb kiszolgálása érdekében. c) Technikai adatok Jogos érdekeink érvényesítése, hogy adminisztráljuk weboldalainkat és releváns információkat nyújtsunk Önnek termékeinkről és szolgáltatásainkról IP-cím: 14 nap.

A sütikre vonatkozó adatokat lásd a Sütikre vonatkozó szabályzatunkban.

Minden más technikai adat: [alkalmazandó időkeret]

Pénzügyi és jogi eseményeink kezelése (amennyiben Ön jogosult ezekre az eseményekre). g) Pénzügyi és jogi események adatai Jogos érdekeink érvényesítése az Adecco Csoport növekedésének és fejlődésének előmozdítása érdekében Mindaddig, amíg Ön jogosult ezekre az eseményekre, vagy amíg Ön feliratkozott a meghívók fogadására (amelyik rövidebb).

Hogyan gyűjtjük személyes adatait?

Különböző módszereket használunk az Öntől származó és Önről szóló adatok gyűjtésére, többek között:

a) Közvetlen kapcsolatok. Ön megadhatja nekünk személyazonosító adatait, kapcsolattartási adatait, kapcsolatfelvételi űrlapok és felmérések adatait, marketing célú kommunikációs adatait, közösségi média adatait, valamint pénzügyi és jogi események adatait űrlapok kitöltésével vagy a velünk postai úton, telefonon, e-mailben vagy más módon történő kapcsolattartással.

b) Ez magában foglalja az Ön által megadott személyes adatokat, amikor:

  • termékeinkre vagy szolgáltatásainkra jelentkezik;
  • fiókot hozhat létre weboldalunkon;
  • feliratkozik szolgáltatásunkra vagy kiadványainkra;
  • marketing célú tájékoztatást kér;
  • részt vesz egy versenyen, promócióban vagy felmérésben; vagy
  • visszajelzést ad vagy kapcsolatba lép velünk.

c) Automatizált technológiák vagy kapcsolatok. Amint kapcsolatba lép weboldalunkkal, automatikusan technikai adatokat gyűjtünk berendezéséről, böngészési műveleteiről és szokásairól. Ezeket a személyes adatokat sütik és más hasonló technológiák használatával, valamint böngészőjétől kapott üzenetek alapján gyűjtjük. A sütik és más hasonló technológiák használatának módjáról további részleteket a Sütikre vonatkozó szabályzatunkban talál.

d) Harmadik felek vagy nyilvánosan elérhető források. Az alábbiakban meghatározottak szerint különböző harmadik felektől és nyilvános forrásokból kapunk személyes adatokat Önről:

  • Az Ön által a közösségi médiában és hasonló weboldalakon és alkalmazásokban közzétett nyilvános információk;
  • Az Önre vonatkozó nyilvános információk, például szakmai tagságok vagy képesítések.

Milyen marketing célú üzeneteket küldünk?

Kommunikáció magánszemélyekkel

Kizárólag akkor küldünk Önnek, mint magánszemélynek marketing célú üzeneteket, ha ehhez hozzájárult.

Ha marketing vagy promóciós üzeneteket szeretne kapni, az adatgyűjtő űrlapon található megfelelő négyzet bejelölésével hozzájárulhat, vagy küldhetünk Önnek ilyen üzeneteket a termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítéséhez fűződő jogos érdekeink alapján, amennyiben a törvény nem kötelez bennünket az Ön hozzájárulásának megszerzésére.

Kommunikáció vállalkozásokkal

Az Önnel vagy az Ön cégével fennálló üzleti kapcsolat keretében feldolgozzuk adatait, mert:

  • Szerződésünk van Önnel (vagy szerződés megkötését tervezzük). Ebben az esetben az általunk gyűjtött és marketing célokra felhasznált személyes adatok ügyfeleink és más olyan vállalatok egyes alkalmazottaira vonatkoznak, amelyekkel meglévő üzleti kapcsolatban állunk; vagy
  • Ez jogos érdekünk üzleti tevékenységeink folytatásához (például, hogy „üzleti kapcsolat” keretében kapcsolatba lépjünk Önnel, hogy népszerűsítsük termékeinket és szolgáltatásainkat, amelyekről úgy véljük, hogy érdekelhetik Önt vagy az Ön vállalkozását). E tekintetben nyilvános forrásokból is szerezhetünk elérhetőségi adatokat, beleértve a közösségi média oldalakon közzétett tartalmakat, hogy felvehessük a kapcsolatot egy ügyfél vagy más vállalat illetékes személyével; vagy
  • Ön hozzájárult ahhoz, hogy marketing célú üzeneteinket e-mailben kapja meg, mint magánszemély ügyfeleinknél/vállalkozásainknál. Ebben az esetben marketing célú üzeneteket küldünk Önnek az üzleti kapcsolat kialakítása vagy fenntartása érdekében, az alkalmazandó elektronikus és marketingkommunikációs törvényeknek megfelelően. Ezek a közlemények tartalmazhatnak webjelzőket, sütiket és hasonló technológiákat, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy megtudjuk, hogy Ön megnyitotta-e, elolvasta-e vagy törölte-e az üzenetet, valamint azokat a linkeket, amelyekre rákattintott.

A személyes adatok gyűjtésére használt űrlapokon általában egy jelölőnégyzetet ajánlunk fel. Ha beleegyezik, hogy megkapja az üzeneteket, jelölje be a négyzetet.

Hogyan iratkozhat le?

Minden esetben, amikor marketing célú üzeneteket küldünk Önnek e-mailben, az e-mailben található „leiratkozás” vagy „letiltás” funkcióra kattintva lemondhat a további marketing célú üzenetek fogadásáról.

Ezenkívül bármikor élhet a lemondási jogával, ha itt lép kapcsolatba velünk (kérjük, a Kérelem részletei mezőben adja meg, hogy milyen marketing célú kommunikációról szeretne lemondani).

Használunk-e mesterséges intelligenciát?

Igen, időnként használunk mesterséges intelligenciát (AI). Személyes adatait azonban nem használjuk fel semmilyen automatizált döntéshozatal (kizárólag technológiák létrehozásával és alkalmazásával, emberi beavatkozás nélkül hozott döntés) vagy profilalkotás (személyes adatok feldolgozása olyan technológiák segítségével, amelyek csökkentik az emberi beavatkozást, hogy bizonyos feltételeket értékeljenek egy adott személyre vonatkozóan) során, amely joghatással vagy hasonlóan jelentős hatással jár Önre nézve.

Az adatok elemzéséhez számos technológiát használunk. Weboldalunk esetében előfordulhat, hogy az Ön keresési kifejezéseit felhasználjuk állásajánlatok ajánlására. Minden esetben van emberi beavatkozás ezekben a folyamatokban, mivel ezeket az eszközöket szakértő emberi döntéshozóink támogatására használjuk.

Automatizált rendszereket/folyamatokat használunk az előző bekezdésben leírt feltételek mellett, hogy alternatív keresési eredményeket ajánljunk és jelenítsünk meg az Ön keresésére. Ennek fő célja, hogy bővítsük az állásajánlatok kínálatát. Ennek megfelelően ezek a mesterséges intelligencia rendszerek nem rendelkeznek joghatással.

Például, ha „raktári munkás” állást keres, akkor olyan alternatív, de közeli állásajánlatokat is megjelenítünk, mint például „gyűjtő-csomagoló”. A feldolgozás azon része, amely esetleg mesterséges intelligenciát használ (például gépi tanulás, logikai vagy tudásalapú és statisztikai megközelítések), a szavak és szójelentések hasonlóságainak kiszámítására szolgáló természetes nyelvfeldolgozási technikákon alapul. Ezek az eredmények mindenesetre csak ajánlásokként jelennek meg az Ön számára, hogy megalapozott döntést hozhasson a jelentkezéssel kapcsolatban.

Megosztjuk-e adatait harmadik felekkel?

Annak érdekében, hogy megkönnyítsük adatainak hatékony felhasználását, és hogy Önnek tartalmat és/vagy erőforrásokat és/vagy szolgáltatásokat nyújtsunk, adatait harmadik feleknek adjuk át. Ez a közzététel azonban kizárólag a következő körülmények között történik:

  • Beszállítóink felé.Megbízunk például egy beszállítót, hogy végezzen adminisztratív és operatív munkát az Önnel fennálló kapcsolatunk támogatására. A beszállító(k)ra szerződéses és egyéb jogi kötelezettségek vonatkoznak adatainak bizalmas kezelésére és magánéletének tiszteletben tartására, és csak a feladataik ellátásához szükséges adatokhoz férnek hozzá; az érintett beszállítók jellemzően informatikai beszállítók (akik IT-rendszereinket üzemeltetik vagy támogatják, beleértve az Önre vonatkozó információkat is), helyiségkezelő cégek (akik gondoskodnak épületeink fizikai biztonságáról, és ezért tudniuk kell Önről, hogy engedélyezzék a hozzáférést épületeinkhez) és belső pénzügyi és számviteli menedzsment szolgáltatók (akiknek a kifizetendő számlák és követelések feldolgozásához kezelniük kell a jelentkezők adatait).

IT-technológiai szolgáltatásokat és megoldásokat nyújtó beszállítókat is igénybe veszünk.

  • Az Adecco Csoport tagjai és kapcsolódó vállalkozásai („az Adecco Csoport tagjai”) felé az Európai Unión belül vagy kívül. Az országok listája, amelyekben működünk, elérhető a adeccogroup.com/worldwide-locations weboldalunkon. Az Ön adatait különböző okokból osztjuk meg velük:
    • az információk megosztásra kerülnek az Adecco Csoport azon tagjaival, amelyek informatikai funkciókat látnak el az Adecco Csoport vállalkozásai számára világszerte; ezek az informatikai funkciók többek között a Cseh Köztársaságban és Franciaországban találhatók.
    • az információk megosztásra kerülnek az Adecco Csoport tagjaival világszerte (beleértve az adatgyűjtés után megszerzett jogi személyeket) a korábban leírt célokból, vagy azért, hogy az Ön profiljához igazított ajánlatok készülhessenek, amennyiben Ön érdeklődést mutatott az adott piac helyi vagy nemzetközi lehetőségei iránt, vagy az Adecco Csoport tagjai megállapítják, hogy Ön rendelkezik az adott piacon szükséges vagy hasznos készségekkel.
  • Kormányzati vagy rendvédelmi hatóságok felé. Megosztjuk adatait a kormányzati, rendőrségi, szabályozó vagy rendvédelmi hatóságokkal, ha saját belátásunk szerint úgy ítéljük meg, hogy erre törvényileg kötelesek vagy jogosultak vagyunk, vagy ha ez lenne a legmegfelelőbb.

Leendő eladók vagy vevők és tanácsadóik felé. Az egyesüléssel, felvásárlással vagy más üzleti tranzakcióval kapcsolatos átvilágítás (vagy annak végrehajtása) részeként szükség lehet arra, hogy adatait a leendő eladó vagy vevő és tanácsadóik számára átadjuk.

Továbbítjuk-e személyes adatait országán kívülre?

Személyes adatai továbbíthatók és feldolgozhatók egy vagy több más országba, az Európai Unión belül vagy kívül, illetve Svájcban. Azoknak az országoknak a teljes listája, amelyekben tevékenységünket végezzük, elérhető a www.adeccogroup.com/worldwide-locations weboldalunkon.

Adatokat kizárólag a fenti 5. pontban meghatározott, az Európai Gazdasági Térségen, az Egyesült Királyságon vagy Svájcon kívül eső felek részére továbbítunk:

Ezek közé az országok közé tartoznak az Európai Unió tagállamai, Svájc, az Egyesült Királyság és az Egyesült Államok.

Ezzel kapcsolatban további információkat kérhet, és megkaphatja a vonatkozó biztonsági intézkedések másolatát, ha az alábbiakban megadott elérhetőségeken kapcsolatba lép velünk.

Milyen adatbiztonsági intézkedésekkel rendelkezünk?

Tisztában vagyunk azzal, hogy mennyire fontos az Ön személyes adatainak védelme. Működési eljárásokat és megfelelő technikai és szervezeti biztonsági intézkedéseket vezettünk be, hogy megakadályozzuk a személyes adatokhoz való jogosulatlan hozzáférést, azok megváltoztatását, törlését vagy továbbítását.

Bár mindent megteszünk személyes adatainak védelme érdekében, tisztában kell lennie azzal, hogy az interneten keresztül történő információátvitel nem teljesen biztonságos, és nem tudjuk garantálni a Weboldalra vagy bármely harmadik félhez továbbított személyes adatainak biztonságát; ezért minden adatátvitel az Ön saját felelősségére történik.

Milyen jogai vannak személyes adataival kapcsolatban?

Az alkalmazandó adatvédelmi jogszabályok értelmében Önt a következő jogok illetik meg:

  • Az Ön személyes adataihoz való hozzáféréshez és azok másolatának kikéréséhez való jog

Ön jogosult megerősítést kérni arról, hogy feldolgozzuk-e személyes adatait. Amennyiben ez a helyzet, hozzáférhet személyes adataihoz és bizonyos információkhoz azok feldolgozásának módjáról. Bizonyos esetekben kérheti, hogy adatainak elektronikus másolatát is megkapja tőlünk. Bizonyos korlátozott körülmények között joga van arra is, hogy kérje, hogy személyes adatait közvetlenül egy másik harmadik fél szolgáltatónak továbbítsuk („portoljuk”).

  • Személyes adatainak helyesbítéséhez való jog

Ha bizonyítani tudja, hogy az Önről tárolt személyes adataink nem helytállóak, kérheti, hogy ezeket az adatokat frissítsük vagy más módon helyesbítsük.

  • Az elfeledtetéshez vagy a személyes adatok törléséhez való jog

Bizonyos körülmények között joga van ahhoz, hogy személyes adatait töröljük. Bármikor benyújthat ilyen kérelmet, és mi megvizsgáljuk, hogy a kérésének helyt adunk-e. Ez a jog azonban az adatok megőrzésére vonatkozó esetleges jogi kötelezettségeink függvénye. Azokban az esetekben, amikor a jogszabályokkal összhangban úgy döntünk, hogy személyes adatainak törlésére vonatkozó kérését teljesítenünk kell, ezt indokolatlan késedelem nélkül megtesszük.

  • A személyes adatok feldolgozásának korlátozásához vagy tiltakozáshoz való jog

Bizonyos körülmények között Ön jogosult arra, hogy kérje személyes adatai feldolgozásának korlátozását, vagy az Ön különleges helyzetével kapcsolatos okokból tiltakozzon azok bizonyos feldolgozása ellen.

  • A hozzájárulás visszavonásához való jog

Önnek joga van ahhoz, hogy bármikor visszavonja hozzájárulását, amennyiben személyes adatainak feldolgozásához hozzájárulásra támaszkodunk. Ez azonban nem érinti a hozzájárulásának visszavonása előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Ha visszavonja hozzájárulását, előfordulhat, hogy nem tudunk Önnek bizonyos termékeket vagy szolgáltatásokat nyújtani. A hozzájárulás visszavonásakor tájékoztatni fogjuk Önt, ha ez a helyzet áll fenn.

Ha élni kíván bármelyik jogával, kérjük, használja az ide kattintva elérhető űrlapot.

Végül, Önnek joga van panaszt tenni a lakóhelye vagy munkahelye szerinti adatvédelmi hatóságnál, vagy ahol Ön szerint személyes adataival kapcsolatos probléma merült fel.

Hogyan kezeljük a jelen Adatvédelmi tájékoztató módosításait?

A jelen Adatvédelmi tájékoztató feltételei időről időre változhatnak. A jelen Adatvédelmi tájékoztató minden lényeges módosítását megfelelő értesítésekkel tesszük közzé a Weboldalon, vagy más kommunikációs csatornákon keresztül vesszük fel Önnel a kapcsolatot.

Kapcsolat

Amennyiben:

  • bármilyen kérdése vagy aggálya van a jelen Adatvédelmi tájékoztatóval kapcsolatban,
  • további információkat szeretne arról, hogy hogyan védjük adatait (például amikor azokat országán kívülre továbbítjuk), vagy
  • kapcsolatba kíván lépni az Adecco Csoport Adatvédelmi tisztviselőjével (DPO) vagy a helyi Adatvédelmi vezetővel,

kérjük, küldjön e-mailt az Adecco Csoport DPO-jának a globalprivacy@adeccogroup.com címre vagy a helyi Adatvédelmi vezetőnek az adatvedelem@adecco.hu címre.

A személyes adataival kapcsolatos bármely jogának gyakorlásához kérjük, töltse ki ezt az űrlapot.