Az adatfeldolgozás céljai |
Adatok típusa |
A személyes adatok feldolgozásának jogalapja |
Az Ön munkaszerződésének vagy szolgáltatási szerződésének, valamint az Önnel fennálló munkaviszonyunkat vagy egyéb szerződéses kapcsolatunkat szabályozó egyéb szerződéseknek és szabályoknak való megfelelés. |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
c) Levelezési adatok
d) Képesítési és munkatapasztalati adatok
e) HR-adatok
f) Bérszámfejtési adatok
i) Közösségi média adatok
k) Visszajelzési adatok
l) Technikai adatok
m) Szenzitív adatok |
– Szerződés teljesítése vagy szerződéskötést megelőző lépések megtétele az Önnel kötött munkaszerződés vagy szolgáltatási szerződés vonatkozásában
– Megfelelés jogi kötelezettségeknek, például a munkajognak |
Egyéb humánerőforrás-tevékenységek végzése (beleértve a munka, a távollét, a képzés/személyzet, az utazás, a költségek és juttatások kezelését, beleértve a részvényprogramokat és a fegyelmi eljárásokat). |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
c) Levelezési adatok
d) Képesítési és munkatapasztalati adatok
e) HR-adatok
f) Bérszámfejtési adatok
g) Utazási adatok
i) Közösségi média adatok
k) Visszajelzési adatok
l) Műszaki adatok
m) Szenzitív adatok
|
– Szerződés teljesítése vagy szerződéskötést megelőző lépések megtétele az Önnel kötött munkaszerződés vagy szolgáltatási szerződés vonatkozásában
– Megfelelés jogi kötelezettségeknek, például a munkajognak |
Biztosítani munkatársaink számára az általuk elvárt segítséget, például megfelelő feladatokat találni számukra, vagy megkönnyíteni az új feladatokra való jelentkezés folyamatát. |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
c) Levelezési adatok
d) Képesítési és munkatapasztalati adatok
e) HR-adatok
i) Közösségi média adatok
k) Visszajelzési adatok |
Szerződés teljesítése vagy a szerződéskötést megelőző lépések megtétele |
A tehetséggondozás fenntartása és javítása (beleértve a munkaerő-elemzés célját, valamint az alkalmazottak és munkatársak visszajelzéseinek kérését). |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
d) Képzettségi és munkatapasztalati adatok
e) HR-adatok
k) Visszajelzési adatok |
Jogos érdekeink érvényesítése a megfelelő tehetségek bevonzása, valamint az új és meglévő alkalmazottak és munkatársak számára lehetőségek felkínálása érdekében |
Weboldalunk/portálunk vagy más meglévő vagy új rendszerek/folyamatok továbbfejlesztése, tesztelése és javítása az Ön, ügyfeleink, egyéb munkatársaink és harmadik felek jobb kiszolgálása érdekében. |
k) Visszajelzési adatok
l) Technikai adatok |
Jogos érdekeink érvényesítése rendszereink javítása érdekében |
Tanulmányok, valamint statisztikai és elemző kutatások elvégzése, például annak érdekében, hogy összehasonlítsuk a különböző üzleti szektorok és földrajzi területek között a munkatársak ügyfelekhez történő közvetítésének hatékonyságát, és megpróbáljuk azonosítani azokat a tényezőket, amelyek befolyásolhatják az általunk azonosított különbségeket. |
d) Képesítési és munkatapasztalati adatok
e) HR-adatok
j) Marketingkommunikációs adatok
k) Visszajelzési adatok
l) Technikai adatok |
Jogos érdekeink érvényesítése üzleti tevékenységünk javítása és fejlesztése érdekében |
Adatok továbbítása harmadik félnek az alábbi 6. bekezdéssel összhangban. |
A fent felsorolt adatok bármely kategóriája szükség szerint |
Jogos érdekeink érvényesítése a szolgáltatások nyújtása és harmadik feleknek történő alvállalkozásba adása érdekében |
Jogi kötelezettségeink teljesítése. |
A fent felsorolt adatok bármely kategóriája szükség szerint |
Megfelelés jogi kötelezettségeknek, például adózási célú nyilvántartások vezetése vagy információszolgáltatás egy állami vagy rendvédelmi szervnek. |
Az emberek, helyiségek, rendszerek és eszközök biztonságának és védelmének előmozdítása. |
a) Személyazonosító adatok
l) Technikai adatok |
Jogos érdekeink érvényesítése, hogy üzletünk (és a benne dolgozó emberek) biztonságban és védelemben részesüljenek. |
A belső irányelvek és eljárások betartásának ellenőrzése. |
a) Személyazonosító adatok
c) Levelezési adatok
e) HR-adatok
i) Közösségi média adatok
k) Visszajelzési adatok
l) Technikai adatok |
Jogos érdekeink érvényesítése irányelveink és eljárásaink betartásának biztosítása érdekében |
Az Adecco Csoport által használt kommunikációs és egyéb rendszerek (beleértve a belső kapcsolattartási adatbázisokat) kezelése. |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
c) Levelezési adatok
j) Marketingkommunikációs adatok
l) Technikai adatok |
Jogos érdekeink érvényesítése rendszereink megfelelő működésének biztosítása érdekében |
Események és panaszok kivizsgálása vagy megválaszolása. |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
c) Levelezési adatok |
– Megfelelés jogi kötelezettségeknek, például a munkajognak
– Jogos érdekeink érvényesítése az esetleges incidensek és panaszok belső eljárásainknak megfelelő megoldása érdekében |
Belső jelentések készítése a képzések megtartásáról, valamint a tartalom nyilvántartása annak érdekében, hogy azt más belső képzésekhez vagy harmadik felek számára felhasználhassuk (rögzített képzések). |
a) Személyazonosító adatok
h) Fényképes és videoadatok |
Hozzájárulás |
Belső kommunikáció, például e-mailek, bejelentések, hírek küldése az intraneten. |
a) Személyazonosító adatok
b) Kapcsolattartási adatok
h) Fényképes és videoadatok |
Hozzájárulás |
Részvétel egy olyan vállalkozás vagy vállalat egészének vagy egy részének potenciális vagy tényleges megvásárlásában vagy eladásában, illetve közös vállalatban, amelyben az Adecco Csoport bármely tagja részt kíván venni. |
A fent felsorolt adatok bármely kategóriája szükség szerint |
– Az eladóval vagy vevővel kötött szerződésből eredő jogi kötelezettségek teljesítése
– Az Adecco Csoport növekedésének és fejlődésének előmozdításához fűződő jogos érdekeink érvényesítése. |