Az Adecco a világ vezető HR szolgáltatója, munkaerő közvetítéssel és kölcsönzéssel foglalkozó, nemzetközi hátterű személyzeti tanácsadó cég. Saját csapatunkba, sikeresen működő gyakornoki programunkba keresünk kollégát Budapestre, az alábbi munkakörbe:


Gyakornok
Részmunkaidős recepciós-asszisztens
(Menedzsment, pénzügy, értékesítés támogatás)

 

Feladatok:

• Telefonhívások professzionális fogadása;
• Magyar és külföldi vendégek, köztük elsősorban: ügyfelek, pályázók, munkavállalók, beszállítók fogadása, illetve megfelelő tájékoztatása;
• Kimenő és bejövő posta rögzítése online rendszerben;
• Számlák érkeztetése a számlarögzítő rendszerben;
• A Menedzsment adminisztratív támogatása;
• Értékesítés támogatás: szakmai dokumentumok előkészítse, Internetes adatgyűjtés, kimutatások előkészítése, riportok összeállítása;
• Irodaszer rendelés és nyilvántartás;
• Esetenként házon kívüli ügyintézés;
• Kapcsolattartás és folyamatok működtetése irodai beszállítókkal.

 

Elvárások:

• Középfokú végzettség, felsőfokú tanulmányok folyamatban;
• Hasonló front office területen: recepciós, irodai, ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat;
• Felelősségvállalás; határozottság, nagyfokú önállóság;
• Kedvesség, ügyfélközpontúság;
• Pontosság és precizitás;
• Jó angol nyelvtudás szóban és írásban;
• Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek, különösen Excel;
• Irodai gépek használatában gyakorlat (fénymásoló, fax, stb.);
• Kulturált, üzleties megjelenés.

 

Amit ajánlunk:

• Szakmai fejlődési és karrierlehetőség, képzés, tréningek;
• Változatos, flexibilitást igénylő, felelősségteljes munka;
• Kiváló munkakörülmények, fiatalos légkör;
• Multinacionális környezet.

 

Ha ajánlatunk felkeltette érdeklődését, és alkalmasnak érzi magát a pozíció betöltésére, kérjük magyar nyelvű önéletrajzát a pozíció megnevezéssel küldje az e-mail címre és regisztráljon a http://www.adecco.hu/hu/allaskeresoknek/regisztracio oldalon.