A fiatalok munkanélküliségének leküzdése a cél

A fiatalok munkanélküliségének leküzdése a cél

 

Az Adecco idén, immár negyedik alkalommal rendezte meg “Street Day” névre hallgató programját, melynek célja, hogy világszerte több millió álláskereső munkához jutását segítsék.

 

2016. március 18. Zürich: Az Adecco, a világvezető vezető HR szolgáltatója, megrendezte a negyedik „Street Day” névre hallgató programját, hogy segítsen az álláskeresőknek a legjobb munkalehetőségek megismerésében, azok pályázásában. 53 országban, 6 kontinensen, több mint 6.700 Adecco-s szakértő osztotta meg tapasztalatait és tanácsait közel, összesen 3.500 kitelepülés, nyíltnap, workshop és tréning keretein belül. A program 2013-as indulása óta a Street Day nevű kezdeményezéssel több, mint 3 millió embert sikerült elérni.

 

Globálisan 13% a munkanélküliségi ráta, ami még mindig riasztó adatnak számít, egyúttal sajnálatos tény, hogy ez az érték egyes országokban, régiókba még magasabb; az USA-ban 15%, Európában 22%, a Közel Keleten és Észak-Afrikában pedig 30% körül mozog.

 

Az Adecco a Way to WorkTM program keretein belül március 17-én, immár negyedik alkalommal került megrendezésre a Street Day nevű esemény, ahol a cég bizonyította elkötelezettségét a munkanélküliség leküzdésében. 53 országban, mintegy 670 város iskoláiban és közterein jelentek meg, hogy tanácsadással segítség a munkanélküliség elleni küzdelmet. Közel 3.500 karrier tanácsadás és szeminárium került megrendezésre, ami során az Adecco szakértők olyan kulcsfontosságú témákról beszéltek az álláskeresőkkel, mint az ideális karrierpálya, a jó önéletrajz vagy a hasznos interjú technikák. A Street Day programon ezen kívül lehetőség nyílt próbainterjúkon való részvételre és a közösségi oldalakon lévő “énmárka“ kiépítésének megtanulására a hatékonyabb online álláskeresés érdekében.

 

Az Adecco Kft. Ügyvezető Igazgatója, Vég Ottó így nyilatkozott a március 17-i rendezvényről: „Nem egyszerű feladat a munkanélküliség elleni harc, különösen a fiatalok munkanélkülisége riasztó, ami egyértelműen közös fellépést követel. A mai fiatalok jövője a mi jövőnk, ezáltal a mi érdekünk, hogy segítsünk nekik.

Hazánkban a fővároson kívül hat vidéki városban is szerveztünk eseményeket a Street Day keretében. Büszke vagyok arra, hogy Magyarországon is évről-évre több városban vagyunk jelen és egyre több fiatalt érünk el és tudunk nekik az álláskereséshez segítő kezet nyújtani. Az iskolai megjelenéseken, workshopok-on, irodai nyílt napokon túl, idén először, több köztéren is megtalálhatók voltak szakértőink és bár a Street Day csak egy napos volt, több mint 300 fiatalt értünk el programjainkkal.

 

A Way to Work program a Street Day után sem ér véget. A motivált és vezetői ambíciókkal rendelkező fiatalokat várjuk a Ceo1Month programunkba, mely keretében a legjobb jelentkező egy hónapot dolgozhat, közvetlenül az ügyvezetőnk mentorálása mellett. Sőt, az egyes országok legjobbjai megpályázhatják a program legnagyobb kihívását, hogy az Adecco Group CEO-ja mellett dolgozhasson egy hónapot Zürichben. A jelentkezéseket az www.adeccowaytowork.com oldalon várjuk.”-  összegezte a Way to Work program folyatását Szabó Renáta, az Adecco Kft. Marketing Manager-e. 

 

További információ a Way to Work programról, elérhető:

www.adeccowaytowork.com.