Új szolgáltatást indít az Adecco - Saját központtal nyílik az Adecco Office

  • adecco logo office

Októbertől önálló székhelyű irodából, most még gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéssel segít az Adecco Office üzletága elsősorban banki, ügyfélszolgálati, de akár jól felkészült asszisztensi vagy recepciós munkakörök betöltésében is.

 

A professzionális HR-szolgáltató új üzletága kizárólag irodai alkalmazottakra fókuszál, beosztotti vagy vezetői munkakörbe keres munkaerőt vagy szakirányú végzettségű alkalmazottat.  A speciális toborzói szaktudást igénylő iroda felállítását az indokolta, hogy mindazon jelölt-keresési és felvételiztetési tudást, tapasztalatot, amelyet az anyavállalat ezen a területen felhalmozott, azt kiemelten egy üzletág fogja össze.

Az új Office iroda munkatársaihoz jelenleg a legtöbb megkeresés ügyfélszolgálati  munkatársra, adatrögzítésre, call centeres, és recepciós pozícióra érkezik, de ugyanúgy állandó a kereslet  megbízható vezetői asszisztensre, könyvelőre vagy logisztikus és értékesítő kollégára is.  A megfelelő jelöltek egy olyan Office adatbázisba kerülnek be, melyen keresztül a későbbiekben a minőségi, letesztelt munkavállalók életútja is követhető, amely  a tapasztalatok szerint esetenként akár 90 százalékos megfelelési arányt is lehetővé tesz a megbízó felé.

 

A gazdasági válság, a változó szabályozási környezet állandó kihívások elé állítja a cégvezetőket, HR igazgatókat. Ezen változások a hazai nagyvállalati szektort sem hagyták érintetlenül, így  muszáj rugalmasan tervezniük,  ami nyomon követhető a hazai a foglalkoztatottsági mutatók változásán. Éppen ezért ma már a cégvezetők  egy munkaerő-kölcsönző és -közvető cégtől  elsősorban hatékonyságot és gyorsaságot várnak. Az újonnan létrejött Adecco Office iroda adatbázisába bekerülő jelölteknek éppen ezért folyamatos munkalehetőséget kívánunk biztosítani oly módon, hogy a megnövekedett munkáltatói igényeknek folyamatos képzésekkel és szaktanácsadással tegyünk eleget. Nagy előnyünk, hogy tapasztalt, szakképzett  tanácsadóink és országos hálózatunk révén nagy létszámban és gyorsan közvetíthetünk tapasztalt munkaerőt, levéve a teljes kereséssel, felvételiztetéssel kapcsolatos összes teendőt a megbízó válláról. „-mondta el Vég Ottó az Adecco Magyarorszag ügyvezető igazgatója.

 

Az Adecco Magyarorszag Kft. 20 éve van jelen Magyarországon, piacvezető globális anyavállalata pedig 50 év legjobb gyakorlatait és tesztjeit biztosítja a munkaerő-kereséshez. Az új Office szolgáltatás célja, hogy olyan szakképzett és gyakorlott irodai munkatársakat biztosítson minden szinten, akik nem csak hosszabbtávra, de akár ideiglenesen egy évre vagy csak egy hétre, szabadságolási időszakára is biztonsággal vehetik át a munkát.

A szolgáltatás formáját a cég az ügyfél igényeihez alakítja, legyen szó ideiglenes munkaerő biztosításáról, kiszervezésről, vagy állandó elhelyezésről.

Adecco Hírek

2016. szeptember 21.

Új ügyvezető az Adecco Magyarország élén,…

Budapest, Magyarország: A világ vezető HR szolgáltatójaként működő Adecco, bejelentette Stefano Longo kinevezését, a…

Bővebben...

2016. március 25.

A fiatalok munkanélküliségének leküzdése a cél

Az Adecco idén, immár negyedik alkalommal rendezte meg “Street Day” névre hallgató programját, melynek…

Bővebben...

2016. március 18.

50 ambiciózus fiatal számára nyílt meg…

Egy fényes karrier ugródeszkája lehet a lehetőség annak, aki elnyeri a lehetőséget és az…

Bővebben...